poniedziałek, 7 marca 2016

Skin79 The Oriental Gold Plus krem BB



Ostatnio był wpis  o moim ulubionym  jaśminowym kremie BB i pudrze z BRTC  KLIK  czas teraz na następnego ulubieńca czyli  wyjątkowy krem BB ze Skin79 Oriental Gold  mój akurat jest w starej wersji z rożem i lustereczkiem ale teraz dostępne są jego "tubkowe" wersje  KLIK i jesli wykończę to pudełeczko(a jest bez dna) to na pewno zaopatrzę się w jego nową wersję.
Używam go od długiego czasu i na pewno zasługujena miano  najlepszego dla dojrzałej skóry,gdzie nie wymagamy już tylko zakrycia tego czego nie lubimy na swojej skórze ale równiez pielęgnacji w jej najlepszej mozliwej formie.Co znajduje się w tym kremie BB?


  • dwa opatentowane składniki pielęgnacyjne  Oriental Tea Peptatox i Newplex Complex
  • wysoki filtr przeciwsłoneczny 30 PA++
  • adenozyna pomagająca naszej skórze w powrocie do jędrności
  • arbutyna działająca rozjaśniająco i przeciwzapalnie
  • Oriental Sue specjalna formuła nawilżająca

Dlaczego produkt jest godny uwagi? Dlaczego  tak zachwyca niezmiennie od paru miesięcy?Oto kilka odpowiedzi:)
Jestem posiadaczką cery mieszanej  a po kuracji (tak to nazwijmy) kremami z retinolem niedoskonałości pojawiają się sporadycznie i własciwie skóra tylko przetłuszcza się w strefie T  ale na szczęście bez żadnych rewelacji typu podskórne niedoskonałości więc nie mam dużo do zakrycia ale...no właśnie mojej skórze potrzebne jest wyrównanie kolorytu i ten krem to robi .Jego odcień jest beżowy


 i wydaje się zbyt jasny ale nic bardziej mylnego ,bo świetnie dopasowywuje się do naczej cery tutaj w dużym zblizeniu  :) Bardzo dobrze ujednolica skórę(przebarwienia i pory również są wygładzone):


Tu na zdjęciu buzia jest przypudrowana delikatnie pudrem bambusowym i jest rozświetlona rozświetlaczem z Wibo.
Skóra wyglada dobrze,jest rozświetlona naturalnie  i nie jest blada.Ja nakładam go zawsze suchą gąbką,również w rejonach podocznych(nie przesusza skóry) tak po prostu zachowuje się lepiej na mojej twarzy,nie znika i nie swiecę się nieestetycznie.Krem nie spływa z twarzy, przypudrowany delikatnie puszkiem ja lubie łączyć ten krem z pudrem bambusowym z Biochemii Urody. W moim przypadku po pięciu godzinach wymaga lekkich poprawek w strefie T ale wciąż wyglądamy świeżo.
Najmilszym efektem używaniu tego kremu BB jest fakt ,że jego skladniki działają czyli wieczorem przy demakijażu widać ,że skora jest nawilżona ,napięta i ,że było na niej "to coś" co utrzymało w naszej skórze młodość.Tu krem na twarzy  na moim selfie :)
 Krem absolutnie godny uwagi dla  Pań w moim wieku i z cerą podobną do mojej.Polecam
Dziękuję za zaglądanie na mojego makowego bloga :)
Pozdrawiam

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz