wtorek, 27 października 2015

Paletka Makeup Revolution Iconic Pro 1

Paletka idealnych cieni dla pań 40 plus :) czyli :



Kolejny wpis musi dotyczyć czegoś wyjątkowego...czyli paletki jaka polubiłam bezapelacyjnie.Jest to  komplet pasujących cudownych wysokiej jakosci cieni   za cenę ok 8 funtów. U góry mamy cienie matowe,dobrze napigmentowane na dole satynowo- perłowe ,miłe i wyjątkowo ładnie  wygladające na   dojrzałej powiece(na młodszej wszystko wygląda dobrze) co jest dla mnie absolutnym hitem.Cienie utrzymują się dobrze do ok dziesięciu godzin,potem z 10 pkt moze przyznałabym im 8 ale to wciąż miły dla oka widok :) Cienie nie uczulają,oczy nie czują się zmeczone...hm dla mnie mimo,że mam mnostwo wysokopółkowych palet ta jest i kolorystycznie i gatunkowo przez dobry wygląd na powiece dobrana do moich oczu.Bardzo polecam:)
  

tu swatche: kolory matowych cieni wyglądają blado ale to wciąż dobrze wyglądające cienie na oku gdy nakładamy je pędzlem


zapraszam na filmik z ich udziałem  na Youtube

5 komentarzy:

  1. Te dolne cienie wyglądają super :) Podoba mi się najbardziej ten rudy :) Cieszę się, że wróciłaś do blogowania, jakbyś miała jakieś pytania to pisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana:) miło mi ,że zajrzalaś ja tez tęskniłam :) tu mi wygodniej :) bardzo dziękuję za propozycję pomocy buziaki

      Usuń
  2. Ale fajnie :) jesteś już zarejestrowana na Bloglovin' żebym mogła cie tam znaleźć?
    Dorota x

    Www.idorottka.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana witaj w moich skromnych progach :) oczywiscie wszystko musze poogarniać nie sądzę,żebym się rejestrowała...jestem bardzo zacofana w tej kwestii...buziaki

      Usuń