niedziela, 15 listopada 2015

Kolagen natywny Colway GOLD

Kosmetyk wszechczasow czyli czas na kilka słów podsumowania kolagenów COLWAY pod lupą mam kolagen Gold 

Ponieważ jestem od kilku lat zachwycona kolagenami Colway i tym platinum i kolagenem natywnym ,które zrewolucjonizowały moja pielęgnację i stan mojej skóry skusiłam się  na zakup jego najnowszej wersji czyli GOLD (kosmetyki kupuję sama) kolagenu tu skład i opis aktywnych skladników( kopia ze strony Colway International)

Nano złoto koloidalne (Axonnite)
działa na zasadzie pompy jonowej: przyspiesza migrację składników aktywnych, stymuluje proces oczyszczania. Poprawia elastyczność i jędrność. Regeneruje, wychwytuje UV i toksyny, rozjaśnia i pobudza procesy naprawcze.
Nano srebro koloidalne (Axonnite)
to niezwykle skuteczny, naturalny środek antybakteryjny. Niszczy ponad 650 różnych bakterii, podczas gdy antybiotyk nie więcej niż 10. Nanocząstki Axonnite są ok. 10 razy mniejsze od wirusów i ok. 100 razy mniejsze od najmniejszych bakterii. Wspomaga walkę z oparzeniami, trudno gojącymi się ranami, trądzikiem każdego rodzaju, ukąszeniem owadów, opryszczką, zapaleniem atopowym.
 
Kwas azealinowy
znalazł zastosowanie w leczeniu problemów skóry trądzikowej, atopowej, łuszczycowej, skłonnej do rumienia oraz z tendencją do zapalenia mieszków włosowych. Wykazuje działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne. Redukuje przebarwienia po trądziku sterydowym, polekowym, młodzieńczym, kosmetycznym, a także opryszczce.

Laktoferyna
różowe bioaktywne białko, którego działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i przeciwtrądzikowe jest w kosmetyce powszechnie znane. Blokuje m.in. bakterie odpowiedzialne za trądzik, wpływa korzystnie na redukcję wyprysków, zmniejsza stany zapalne, chroni przed atakami bakterii i patogenów. 
Chitozan
stanowi świetny “opatrunek” dla zaczerwienionej, podrażnionej i wysuszonej skóry, która jest efektem przebytych chorób i zmian skórnych. Ma wyjątkowe właściwości łagodzące, regenerujące i nawilżające. 

Retinol
jest czystą postacią witaminy A. Wpływa na odnowę komórek skóry. Stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, ma właściwości fotoochronne, rozjaśniające. Wygładza koloryt, zmniejsza zrogowacenia, działa przeciwzapalne i sprzyja gojeniu. Poprawia ukrwienie skóry i reguluje wydzielanie sebum.

Kolagen ma postać lekko lejacego żelu ,który musimy nakładać na mokrą twarz inaczej kolagen nie zostanie w nią odpowiednio"wtłoczony"

Jeśli interesuje was jak ja to robię zapraszam na filmik,który ukazał się już jakis czas temu na moim kanale :)

  • Jesli miałabym opisać w kilku słowach działanie kolagenu na moją skórę  po  kilku miesiącach stosowania"rzeczywiste" i jak to się ma do obiecanek producenta :)
  • zmniejszenie porów skóry
  • wygladzenie zmarszczek o 30% to dużo jak dla mnie ,tym bardziej ,że jeśli się pojawiają to warto je"atakować"
  • zanikanie niedoskonałości,jesli się pojawiają to są to sporadyczne przypadki
  • rozjaśnienie skóry 50%
  • nawilżenie 50%
  • poprawa napięcia skóry 50%
  • dodatkowa zaleta produktu to jego wydajność ,bo dziennie potrzebujemy go kropelkę a aplikator pozwala na jego sensowną aplikację
 Podsumowując polecam .Jesli interesuje Cię coś więcej zapytaj po prawej stronie mojego bloga jest odnośnik ,który pokaże Ci jak kupić kolagen 40% taniej,będąc partnerem Colway,ja tak zrobiłam i nie zaluję:)
Pozdrawiam 
Alicja

2 komentarze:

  1. Alu, dzięki za przedstawienie kolagenu. Jest lepszy niż wszystkie najdroższe sera razem wzięte. Interesujący blog, widać, że robisz to z pasją. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam u mnie bardzo się cieszę,że kosmetyk przypadł Ci do gustu :) Uważam podobnie ,jest to cudo polskich naukowców :) dziękuję pięknie za miłe słowa buziaki Danusiu

    OdpowiedzUsuń