środa, 12 października 2016

Neogen Black Volume Cream Kit czyli jak nie retinol to...co...?



Dzis zgodnie z "tytułem" mojego wpisu jeśli nie retinol to ...co...?
Od kilku miesięcy z przerwą na dwa naprawdę ciepłe miesiące systematycznie stosuję kosmetyki  z retinolem na noc .Obecnie jest to Vichy Lftactiv Advanced Filler Pure retinol +LR2412 zasadniczo dwa -trzy razy w tygodniu.Jest to bardzo dobry kosmetyk a przez to,że działa czyli złuszcza warstwę rogową  to również  powoduje te niechciane  "przesuszenia" ...dokładnie nie wiem jak je  nazwać ale myslę,że dla osób,które używają retinolu sprawa jest jasna i oczywista  o jakie złuszczanie  skóry mi chodzi .
Ale nie o kremie Vichy dziś mowa a o żelu ,który nazywa sie kremem .
Kupiłam  i nie żałuję.
Zgłębiając internety  moja zwiadowcza technika i intuicja podpowiedziała mi,że  ten kosmetyk powinien się sprawdzić...tym bardziej,że kiedyś był mi polecany przez osobę ,z którą  utrzymuję kontakt mailowy i z którą wymieniamy się wrażeniami kosmetycznymi. 
Zakupiłam go  w końcu  z dużym opóźnieniem (około dwóch lat) to czarne cudo wierząc ,że kosmetyk nawilży i ukoi .W dodatku reklamy  tego kosmetyku pokazują mega technologię ,która jest inna niż gdziekolwiek indziej .

Żel prezentuje się tak:






Producent do kremu dołącza silikonową szpatułkę ,która ułatwia sięganie po kosmetyk ale głównie ma służyć aplikacji  czarnego żelu  na twarz.Do pudełka ,które prezentuje się bardzo ekskluzywnie dołączona jest podsatwka,w której i szpatułka ma swoje miejsce.





Co znajduje się w żelu?





Jest to  bardzo długa lista  ponad stu  składników które najzwyczajniej  w świecie działają nawilżająco a skóra wygląda na wypchniętą od środka.



Żelo-krem absolutnie cudnie nawilżył skórę. Szkoda tylko,że jak zwykle obudziłam się tak póżno kiedy krem nie jest juz tak łatwo dostępny.

A co zdziałał w ciagu miesiaca?

  • ekstremalnie dobrze nawilża 
  • po "przesuszeniu" po retinolu nie ma miejsca
  • stosuję na dzień ,swietnie sprawdza sie pod makijaż
  • stosuję na noc kiedy nie stosuję retinolu
  • nie zapycha porów
  • jest lekki i szybko się wchłania
  • skóra jest bardzo gładka
  • stosuje również pod oczami



Krem moze być otwarty przez 12 miesięcy .





 Sądząc po moim uwielbieniu do niego ale także jego wydajności powinien mi wystarczyć na kilka miesięcy.




Dziękuję za zaglądanie do mojego makowego bloga :)

Pozdrawiam

Alicja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz