sobota, 8 października 2016

HIT! czyli Ava Laboratorium Serum Liftingujące i Serum Nawilżające z kwasem hialuronowym i wit PP w ampułce






Dzisiejszy wpis na moim makowym blogu  o  kolejnym hicie z  Ava Laboratrium  wcześniej zachwyciła mnie maska liftingująca  KLIK i kilka innych kosmetyków z serii Professional Home Spa ,o których jeszcze na blogu nie wspominałam.



Serum liftingujące nakładam dwa razy w tygodniu w dzień w zależności od tego ile mam czasu i jak wygląda moj cykl codziennych zajęć .Nie czekam z nakładaniem jej do wieczora tym bardziej,że świetnie po niej trzyma się makijaż.
Po przełamaniu ampułki   do rozsmarowania na twarzy mam wystarczającą ilość preparatu ,który charakterystycznie pachnie (niezbyt przyjemnie).Płyn  jest lepki  a jego konsystencja pozwala na około piętnastominutowy masaż twarzy (tak proponuje producent) pod warunkiem jednak ,że ampułkę dzielę sobie i nakładam tzw "etapami" bo inaczej wsiąka szybko i brak jest tzw poślizgu potrzebnego do wykonania masażu,jesli i tego jest mało wystarczy zwilżyć ręce wodą.Preparat nie wałkuje się.
Jesli nie potrzebuję zużyć całej ampułki to dzielę ją na pół i przekładam do szklanego opakowania.

Co jest efektem użycia ampułki ?


Jest to natychmiastowy efekt liftingu  ,twarz jest rozjaśniona i mam zawsze wrażenie ,że użyłam czegos w rodzaju "magic" .Im więcej ich używam tym więcej korzyści widzę.Świetnie wygląda po nałożeniu ampułki także makijaż o czym wspominałam.

Tu co proponuje producent:)



Teraz czas na następny rodzaj ampułek czyli:

Ampułki nawilżające




 Ampułki przyjemnie pachną i są treściwe w konsystencji.
Przy wmasowywaniu preparatu w skórę ma się wrażenie,że  wmasowywaniu nie będzie końca...Jednak warto !Świetnie nawilżają i natychmiast napinają . Są bardzo wydajne  w użytkowaniu (czasami rownież dzielę zawartość na pół w zależności od tzw powierzchni roboczej).
Stosuję je  jako nawilżacz po mikrodermabrazji PMD ,po pilingu enzymatycznym lub po uzyciu   dermarollera.
Działanie  ampułki jest  od razu bardzo widoczne.Skóra jest "napompowana"i naprawdę nawilżona z każdą nałożoną ampułką  coraz młodsza.

Co proponuje producent?



Podsumowując...świetne i skuteczne .

Tu filmik,w ktorym ampułkom Ava Laboratorium i kilku innym z serii  Professional Home Spa i nie tylko  poświęciłam jeden  z ostatnich  z filmików  na moim kanale na YT:)






Pozdrawiam :)

Dziękuję za zaglądanie na mojego makowego bloga :)


Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz