poniedziałek, 24 października 2016

Paleta Morphe Color Nature Glow Palette 35O zdjęcia i swatche

                 
Na paletę Morphe  35 O czekałam od dawna...Na stronce BeautyBay jest zazwyczaj dostępna przez chwilę ...także miałam szczęście ,że ją w końcu zdobyłam.Za zbliżoną cenę do poprzednich paletek  Toupe 35T i  Warm W35 czyli  za około dwadzieścia funtów zakupiłam chyba ich najładniejszą wersję  na stronie   Beauty Bay


Jak zwykle paleta przyszła dosłownie  na drugi dzień po zamówieniu.
(zamówiona w sobotę wieczorem w poniedziałek rano juz była u mnie w domu).

Cienie po otwarciu opakowania czyli pierwsze wrażenie jak się prezentują kolory:



Paleta zawiera idealny zestaw cieni ,które są przepięknie napigmentowane.Nie mogę się wypowiedzieć na temat ich profesjonalnej "urody" ale uwierzcie...normalnego śmiertelnika jakość ceni i ich kolory powalają ...

Swatche pionowych kolumn :



I następna czwórka :




Cienie są kremowo - satynowe.Są w nich  cudowne maty ale zdecydowanie te satynowe cienie skradły moją duszę a właściwe oczy.

Tu zrobiłam swatche tych  najpiękniejszych :)



Tu zdjęcie tyłu opakowania :








Dziekuję za zaglądanie na mojego makowego bloga :)

Pozdrawiam 

Alicja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz