niedziela, 8 maja 2016

Amara Organics Topowa "trójka" :)




 Czas na podsumowanie :)

Kosmetyki zakupiłam na Amazon zaciekawiona składem i działaniem na skórę bardzo naturalnych kosmetyków z firmy Amara Organics a że produkty dobiły denek i  mowiłam juz o nich w kolejnym odcinku" z wykończonymi kosmetykami  KLIK (wspominam o nich w piątej minucie filmiku).
Padło na krem na noc z 2,5% retinolem ,witaminę C 20% i żel pod oczy.

Jako pierwszy biorę pod lupę  krem na noc ,którego działaniem byłam mile zaskoczona.
Za około siedemnaście funtów mamy 50 ml kremu z ułatwiającą dozowanie pompką z charakterystyczną zatyczką.



Krem jest biały ,nie ma  intensywnego zapachu i bardzo łatwo sie wchłania:


Co znajdziemy w składzie?

Organic Aloe Barbadensis (Aloe Vera), Organic Helianthus Annuus (Sunflower Oil), Isopropyl Palmitate (Palm Oil), Pentylene Glycol, Phospholipids, Retinol, Polysorbate 20, Potassium Phosphate, Tocopheryl (Vitamin E), Cassia Angustifolia Seed Polysaccharide (Botanical Hyaluronic Acid), Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Kosher Vegetable Glycerin, Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil), Wildcrafted Camellia Sinensis (Green Tea), Wildcrafted Resina Propoli (Propolis), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Panthenol (Vitamin B5), Phenoxyethanol, Ethylhexyl Glycerin, Xanthan Gum, Citric Acid.

Podsumowanie:) 
Krem jest fantastyczny!Działa odmładzająco ,wyraźnie usuwa zwiotczenia, zmniejsza zmarszczki, napina skórę i ja rozjaśnia.
W pierwszych trzech tygodniach stosowałam z bojaźliwością tylko dwa-trzy  razy w tygodniu  ze względu na zawartość retinolu,ktory mógłby przesuszyć moja skórę ale potem stosowałam juz na noc przez około trzy miesiace(na tyle wystarczyło kosmetyku).Na  świetne rezultaty nie musiałam czekać długo. Na poczatku lekko mnie  podrażnił,czułam ,że retinol jest w mocniejszym stężeniu (wcześniej stosowałam tylko w kremie Skinpep 0,5 %),skóra była plackowato przesuszona ale później wszystko wróciło do normy.Twarz była jędrna,jasna a pory skóry były niewidoczne.Na pewno wroce do tego kosmetyku zimą.

Pora na serum z 20% wit C :)
Za około 15 funtów mamy 30 ml przezroczystego i praktycznie bezzapachowego i łatwo wchłaniającego się płynu.


 Serum jest bardzo dobre i naprawdę działa (łączyłam z kremem z retinolem jak równiez stosowałam jako bazę do innych kosmetyków ).
Widoczne od zaraz  działanie kosmetyku to nawilżenie i lekkie rozjaśnienie  skóry  (ale bez cudów). Serum stosowałam równiez w okolicach oczu i nie podrażniało mnie. Na pewno do niego wrócę.

Skład kosmetyku:

 Deionized Aqua (Water), Organic Aloe Barbadensis Leaf (Aloe), Sodium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Methylsulfonylmethane (MSM), Cassia Angustifolia Seed Polysaccharide (Botanical Hyaluronic Acid), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel), Carbomer, (2s)-2-Amino-5-guanidinopentanoic Acid, Kosher Vegetable Glycerin, Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil), Phenoxyethanol, Ethyl Hexyl Glycerin, d-alpha Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Organic Centella Asiatica (Gotu Kola Extract), Organic Equisetum Arvense (Horsetail Plant Extract), Organic Pelargonium Graveolens (Geranium Extract), Organic Taraxacum Officinale (Dandelion Extract).

Jako trzeci pod lupę ląduje żel pod oczy:


 Za 15 ml opakowanie  musimy zapłacić około 13 funtów.Co mamy w środku?

Deionized Water, Organic Aloe, Matrixyl 3000, Palmitoyl Triepeptide-3, Kosher Vegetable Glycerin, Plant Stem Cells, Cucumber Hydrosol, Organic Jojoba Oil, Botanical Hyaluronic Acid, MSM, Hydroxyethyl Cellulose, Carrageenan Gum, Silk Amino Acid Blend (Sodium L-Pyrrolidone Carboxylate, Sodium Lactate, L'Arginine, L-Aspartic Acid, L-Pyrrolidonecarboxylic Acid, Glycine, L-Alanine, L-Serine, L-Valine, L-Proline, L-threonine, L-Isoleucine, L-Histidine, L-Phenylalanine), Wildcrafted Periwinkle, Organic Licorice, Wildcrafted Eye Bright, Wildcrafted Reishi, Organic Gotu Kola, Frankincense, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethyl Hexyl Glycerin, Organic Gotu Kola Extract, Organic Horsetail Plant Extract, Organic Geranium Extract, Organic Dandelion Extract.

 Miły w konsystencji żel wchłania się bardzo dobrze i pieknie pachnie( odświeżająco). Co zauważyłam po jego stosowaniu przez około trzy miesiące z przerwami?
 Bardzo dobrze pielegnuje okolice oczu,lekko rozjaśnia cienie,zmarszczki nie powiększają się ani nie pogłębiają ale niestety miałam wrażenie ,że na noc jest jednak z słaby w działaniu...
Mimo to polecam ten żel ponieważ  na dzień sprawdza się fantastycznie :)


Podsumowując...polecam ! 

Dziękuję za zaglądanie na mojego makowego bloga :)

Pozdrawiam Alicja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz