wtorek, 4 października 2016

Paleta Morphe Brushes Taupe 35T 35 Color Taupe Palette

Myślałam,ze mam juz wszelkie pasujące do mnie kolory cieni w swojej kolekcji  taletkowej  ale oczywiście kobieta zmienną jest i...zapragnęłam tej oto palety  KLIK
Paletę  zakupiłam na stronce Beauty Bay jak jej poprzednią wersję czyli  W35  KLIK.
Zamówienie złożyłam w piątek a w niedzielę przyjechał kurier(tak!) mimo,że za przesyłka była bezpłatna.
W wielkim  i "bezpiecznym"opakowaniu jak widać na zdjęciu  znajdowała sie paleta :











Kolory cieni prezentuja się tak:



Tu może pod innym kątem lub padającym światłem :



Odcienie są utrzymane w tonacji brązów,złota i odcieni wrzosów.Niektóre są matowe ,inne satynowe i tak  jak paleta która już posiadam i którą sie zachwycam są absolutnie cudowne  KLIK
Można nimi wyczarować przepiękne makijaże .Cienie są mocno  napigmentowane i trwałe na powiece (ja nie używam żadnej bazy). Cena palety to około 20 funtów a w ofercie strony jest przesyłka na cały świat.

Prezentacja cieni w palecie  zdjęcia  i swatche są prezentowane od lewej strony palety :






Tu swatche dotyczą tylko ostatniego rzędu cieni :




    


















Ponownie jak w przypadku czwórek cieni u góry  swatch dotyczy tylko ostatniego rzędu cieni :






Szczerze polecam  ponieważ za przystepna cenę mam piękną paletę ze znakomitą jakością cieni do nieprofesjonalnego użytkowania i przy takiej ocenie i podsumowaniu zostanę .


Pozdrawiam :)

Dziękuję za zaglądanie na mojego makowego bloga:)


Alicja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz