środa, 6 stycznia 2016

MorpheBrushes Warm Palette W35

 Dziś na moim makowym blogu wpis o cudowej palecie ... czyli Morphebrushes W35 ,w której się zakochałam od pierwszego  wejrzenia a raczej...użycia .Jesli interesuje Cię co o niej myślę zapraszam do zaglądnięcia i przeczytania mojej opinii.
Mamy tu 35 cudownych ,dużych cieni w dużej i wygodnej palecie zarówno matowych jak i satynowych,mamy też coś z błyskiem i drobinkami ale zaręczam ...wszystko jest subtelne i piekne na oku :)
Paletę znalazłam kiedyś podczas "przekopywania internetów" jak to się mowi w poszukiwaniu wrażeń ...przecen itp na stronce http://www.beautybay.com/ ,zdziwiły mnie liczne pozytywne opinie klientek i ostatecznie po usłyszeniu dobrej opinii od zaprzyjaźnionej osoby ...hm nazwijmy ją znającej się na rzeczy postanowiłam zakupić.Cena ok 16 funtów nie jest wygórowana więc zaryzykowałam. Przesyłka przyszła bardzo szybko  ...otworzyłam starannie zapakowaną  paczuszkę...i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam ogromna paletę,nie wiem dlaczego myślałam ,że jest dużo mniejsza...Kolory cieni są bardzo dobrze dobrane...pięknie napigmentowane,dobrze się blendują i co najważniejsze świetnie wyglądają na dojrzałej powiece.Tu swatche cieni,ktore są umieszczone kolumnowo od góry po lewej stronie w dół  :)











Ponieważ nie jestem wielką fanką baz pod cieni( jedynie  korzystam z białej kredki Nyx dobrze roztartej  jako bazy)  śmiem twierdzić ,że cienie są  bardzo dobrej jakości . Wyglądaja naturalnie  i świetnie utrzymują się  na powiece przez cały dzień nie zmieniaja swojej intensywności. Podczas rozcierania cienie nie zanikają ,są po prostu cieniami idealnymi...Mam im jednak coś do zarzucenia właściwie i tak i nie... czyli malutkie swiecące drbinki w niektórych cieniach...hm niby nie dla mnie,bo to nie moja bajka takie błyskotekowe makijaże ale  te wyjatkowo mi nie przyszkadzają.Są po prostu subtelne i nie osypują się w trakcie uzywania:) 
Składowo paleta prezentuje się tak :
Cudów tu nie ma... wiadomo ...cena mówi sama za siebie i wiadomo ,że nie może tu być mowy   w takim przypadku o wyciagu z ziaren kakaowca czy o kolagenie w skladzie cieni ...ale najważniejsze,że mnie ten skład nie uczula . Bardzo polecam tę paletę  :)
Tu wszystkie cienie zlepione w całość

Pozdrawiam ,dziękuję za zaglądanie

Alicja
Tu makijaż wykonany paletką na mojej koleżance ,zdjęcie zamieszczam za jej zgodą:)

1 komentarz:

  1. Podobają mi się kolorki w tej paletce :) Makijaż wykonany nią mega!!! Zdolniacha z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń