niedziela, 3 stycznia 2016

Eveline Cosmetics Cover Sensation Długotrwały podkład kryjący

Dosyć dawno mnie nie było... czas na recenzje kilku kosmetyków a w tym  ciekawego podkładu jaki ostatnio zakupiłam i uważam że zasługuje na krótką notkę na moim makowym blogu :)
Podkład znalazłam na półkach  z kosmetykami w tzw.polskim sklepie tutaj w UK za cene ok pięciu funtów.Do wyboru były tylko dwa odcienie więc zdecydowałam się na jaśniejszy,który o dziwo pasuje  do mojej zimowej karnacji        Ivory 101
Podkład wpada w żółte tony i stapia się ze skóra po chwili...tworząc piękną powłokę tak to nazwijmy... Nakładam go gąbeczką Beauty Blender  lub moim  ulubionym pędzlem,  nakładanie palcami jakoś mi nie "podchodzi" moim skromnym zdaniem fluid  jest pod palcami zbyt "tępy" i niezbyt dobrze współpracuje  tak jakby zbyt tłusty w konsystencji przez co efekt jak dla mnie jest niezadowalający .Bardzo miło,że butelka ma wygodny aplikator czyli pompkę ,z której wydobywa się idealnie potrzebna ilość produktu...
Podkład ma gęstą konsystencję,kryje średnio ale można go dokładać warstwami przez co mozna budując krycie osiągnąć efekt  o jaki nam chodzi.Ja staram się nie tworzyć maski więc są to zazwyczaj góra dwie warstwy.Nie zauważylam aby podklad podkreślał pory i zmarszczki :) czyli kolejny plus,mogą więc go używać kobiety z dojrzałą cerą:)
Jestem nim  bardzo mile zaskoczona ,podkład wytrzymuje na mojej mieszanej cerze ok. osiem godzin w bardzo dobrej kondycji(tak to nazwijmy),później wymaga poprawek w strefie T może lekkiego przypudrowania...ale potem znowu wygląda swieżo. Miłym zaskoczeniem jest fakt ,że  podkład nie zmienia odcienia po nałożeniu  a jedynie stapia się ze skórą.Nie zauważyłam również  zapychania skóry ,mimo tego,że zawiera w swoim składzie silikony 
Warto też zaznaczyć ,że mimo,że moja cera jest mieszana ma sklonnośći do przesuszania się w rejonach na policzkach lub wybitnie pod oczami to podklad nie przesuszył jej ,może jedynie podkreślił suche skórki po działaniu domowej mikrodermabrazji i po działaniu retinolu.Bardzo polecam ten podkład. A tu efekt końcowy ,zdjęcie zrobione jest telefonem,bez zadnych filtrów :)

Dziekuję za zaglądanie do mojego makowego bloga :)

Alicja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz