wtorek, 26 stycznia 2016

Ecolab Silk Hair Oil

 Lśniące i gładkie włosy ? Na pewno Ci się to uda z olejem jedwabnym z Ecolab :) 


Dziś na moim makowym blogu parę słów o bardzo dobrym produkcie do włosów czyli o oleju Ecolab jaki używam i zużywam namiętnie od kilku miesięcy.
Z marką Ecolab polubiłam się za sprawą toniku (któremu najpewniej też poświęcę parę słów)  i ...jak to bywa w moim przypadku ...oczywiscie chciałam wypróbować coś jeszcze ..Popełnilam więc...zakupy na polskiej stronce tutaj w UK  i "padło" na kilka produktów oraz nieznany mi  jeszcze  olej do włosów     KLIK
Zaciekawił mnie prosty skład czyli : olej lniany, organiczny olej ze słodkich migdałów,organiczny olej z zarodków pszenicy,witamina E,proteiny jedwabiu i kolagen.
Za około pięć funtów  tutaj w UK czy za ok. 20 złotych w Polsce  mamy  250 ml ładnie pachnącej mieszanki  olejkowej  o lekko żółtym zabarwieniu. Miłym akcentem   jest wygodny aplikator w formie praktycznej  pompki ,która ułatwia nakładanie oleju prosto na włosy...
Używam oleju raz w tygodniu,zawsze pod czepek ocieplający ,bo taki efekt lubię  najbardziej.Olej łatwo się  zmywa dobrym szamponem przeznaczonym do głębszego oczyszczania lub moją mieszanką soli z czarnym mydłem od babuszki Agafii  KLIK ,.Zdarzało się niestety ,że jesli użyłam szamponów bez sls to miałam wrażenie  olej nie był dokładnie zmyty i obciążął włosy i efekt był taki ,że  wyglądały na oklapnięte albo niedomyte po prostu.Jesli chodzi o ilość potrzebną do jednorazowego olejowania włosów to   zazwyczaj wystarczyło mi kilka pompek .
Co zauważyłam po używaniu oleju?
 Efektem natychmiastowym i odczuwalnym od razu jest duże wygładzenie włosów i podatność na układanie.Czasem wystarczyła mi tylko szczotka Ionic Braun KLIK żeby osiągnać pożądany efekt wygładzenia.
Po kilkumiesięcznym stosowaniu i opróżnieniu dwóch buteleczek ...widzę po prostu bardzo elastyczne  i mniej puszące się miękkie i lśniące włosy .Producent zapewnia również nas ,że włosy powinny rosnąć po nim jak szalone ...hm tego nie zauważyłam  ponieważ wierzę ,że włosy rosną swoim własnym tempem i żaden olej nam tego procesu nie przyspieszy.

Reasumując...bardzo polecam ten olej dla włosmaniaczek podobnych "włosowo" do moich,olej działa,cudownie pachnie,sprawia ,że nasze włosy lśnią zdrowo i są miękkie...na pewno o wielkiej włosowej suchej szopie  na głowie podczas jego używania  zapomnimy:) 


Dziękuję za zaglądanie na mojego makowego bloga:)
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz